TEAM 21 IS COMING BACK TO FIT YOUR LIFE!

23 Eylül 2017, Cumartesi | Bizi İzleyin RSS
Vipr Egzersizleri
Vipr Lateral Lunge with Lateral Shift
17 Ekim 2014 20:26   |   Okunma: 1081   |  
Facebook Paylas

Vipr Lateral Lunge with Lateral Shift

 

1-   Başlangıç pozisyonunda bacaklarkalça genişliğinde açık, ayak parmak uçlerı karşıya bakar pozisyonda. Viprekipmanımızı dirseklerden bükülü bir şekilde omuz hizası yuksekliğinde tutuyoruz. Çene yere parallel, gözler karşıyabakıyor.

 

2-   Frontal planda saga dogru adımalırken, vücudmuzun üst bölgesi hafifçe döndürerek, Vipr ı ileri doğru omuzhizasında uzatıyoruz. Dönüşü belden değil, üst sırt bölgesi dediğimiz thorakstanyapıyoruz. Vipr ile aynı yönde yana doğru bakıyoruz.

 

3-   Frontal planda sola doğru adımalarak aynı hareketi tekrarlıyoruz.

 

Amacı: Bu egzersizimizde bir ağırlığa karşıolarak omurganın rotasyon kabiliyetini arttırmak, kalca eklemimizin frontalplanda hareket kabiliyetini geliştirirmek, aktif olarak bacak, kalça, omuz,gögüs ve kol kaslarımızı güçlendirmek.

 

www.future-xsportsteam.com

www.viprturkiye.com



Bu sitede yer alan bilgiler FutureX Sports Team adresi kaynak gösterilmeden kullanılamaz. Tüm hakları Telif Hakları Yasası'nca korunmaktadır. Yazıların sorumluluğu yazarlarına aittir.
FaceBook'tan Yorumla
Copyright © 2017 Team 21 Ulusal Haber, Köşe Yazısı, Analiz, Fotoğraf ve Video Portalı. Tüm hakları saklıdır.