TEAM 21 IS COMING BACK TO FIT YOUR LIFE!

20 Kasım 2017, Pazartesi | Bizi İzleyin RSS
Grid Foam Roller Egzersizleri
Grid Quadriceps Massage
18 Ekim 2014 00:54   |   Okunma: 1183   |  
Facebook Paylas

Grid Quadriceps Massage

A-    Dirseklerimizn üzerinde Grid Foam Roller üstbacağımızın orta noktasına gelicek şekilde yatıyoruz

B-    10 - 12 tekrar ileri ve geri giderek rollerınüzerinde yuvarlanıyoruz.

Amacı

Antrenman içinde yorulmuş olan quadriceps kaslarımızıve özellikle kasların üzerinde bulunan bağ dokusuna baskı yaparak ve besleyicikanın egzersizi yaptığımız bölgeye hucum etmesini sağlayarak antrenman sonrasıtoparlanma sürecini hızlandırıyoruz ve yapılan antrenmandan daha fazla verimalmasını sağlıyoruz.

www.triggerpointturkiye.com



Bu sitede yer alan bilgiler FutureX Sports Team adresi kaynak gösterilmeden kullanılamaz. Tüm hakları Telif Hakları Yasası'nca korunmaktadır. Yazıların sorumluluğu yazarlarına aittir.
FaceBook'tan Yorumla
Grid Side Roll Lunge - 18.10.2014
Grid Back Roll Lunge - 18.10.2014
Grid Hamstring Massage - 18.10.2014
Grid Back Lunge - 18.10.2014
Grid Back Massage - 18.10.2014
Grid Hip Press - 18.10.2014
Grid Push Up - 18.10.2014
Grid Plank Roll Run - 18.10.2014
ITBand Massage - 18.10.2014
Grid Pike Roll - 18.10.2014
Copyright © 2017 Team 21 Ulusal Haber, Köşe Yazısı, Analiz, Fotoğraf ve Video Portalı. Tüm hakları saklıdır.