TEAM 21 IS COMING BACK TO FIT YOUR LIFE!

23 Eylül 2017, Cumartesi | Bizi İzleyin RSS
Grid Foam Roller Egzersizleri
Grid Back Lunge
18 Ekim 2014 00:45   |   Okunma: 1211   |  
Facebook Paylas

Grid Back Lunge

A-    Bacaklar kalça genişliğinde açık, Grid FoamRoller ellerimizin arasında tutarak ayakta dik pozisyonda duruyoruz.

B-    Grid Foam Rollerımızı ileri doğru uzatırken,bacağımız ile geriye doğru adım alıyoruz. Tekrar başlangıç pozisyonuna gelipbacak değiştiriyoruz.

 

Amacı

Kinetik bir zincir içinde bütün vücutkaslarımızı, özellikle kalça ve bacak kaslarımızı çalışıtıran br egzersiz.

 

www.triggerpointturkiye.com



Bu sitede yer alan bilgiler FutureX Sports Team adresi kaynak gösterilmeden kullanılamaz. Tüm hakları Telif Hakları Yasası'nca korunmaktadır. Yazıların sorumluluğu yazarlarına aittir.
FaceBook'tan Yorumla
Grid Side Roll Lunge - 18.10.2014
Grid Back Roll Lunge - 18.10.2014
Grid Hamstring Massage - 18.10.2014
Grid Back Massage - 18.10.2014
Grid Hip Press - 18.10.2014
Grid Push Up - 18.10.2014
Grid Plank Roll Run - 18.10.2014
ITBand Massage - 18.10.2014
Grid Pike Roll - 18.10.2014
Copyright © 2017 Team 21 Ulusal Haber, Köşe Yazısı, Analiz, Fotoğraf ve Video Portalı. Tüm hakları saklıdır.